Genom att aktivera vårt inbyggda hjälpmedel kan du:

Med vårt inbyggda verktyg kan du få sidorna upplästa och översatta via dina högtalare, från sidans början till slut, eller valda delar.

vattenfall

Sökresultat

304 sökresultat
Kund i elnätet

Kundservice

E-tjänster och blanketter Frågor och svar Mina sidor Kundservice Inled ditt elnätsärende direkt på webben. Här har vi samlat alla våra e-tjänster som du kan [...]

2024-04-18
Kund i elnätet / Kundservice

Hur avslutar jag e-faktura?

logga in på internetbanken och göra en avanmälan av e-faktura hos Vattenfall Kundservice AB. [...]

2024-09-19
Om oss / Nyheter och press

Vattenfall Eldistribution etablerar ny kundtjänst i Trollhättan

betydande satsning för att höja kvaliteten i kundbemötandet, och etablerar en kundservice i Trollhättan som är tillgänglig 24 timmar om dygnet, alla dagar i veckan. [...]

2022-11-22
Kund i elnätet / Kundservice

Vad har anslutningsporten/hanporten för betydelse?

den, det kan du göra själv via Mina Sidor eller genom att ringa in till vår kundservice. [...]

2024-09-20
Kund i elnätet / Kundservice

Hur gör jag om jag har e-faktura och ska byta bank?

avanmälan av e-faktura hos Vattenfall Kundservice AB. Logga sedan in på din nya internetbank och anmäl e-faktura hos Vattenfall Kundservice AB eller gör en ny anmälan via [...]

2024-09-19
Kund i elnätet / Kundservice

Varför fungerar inte mitt autogiro

ändå inte fungerar kan det bero på att vi har fått in fel uppgifter. Kontakta kundservice på 0771-10 10 50 så reder vi ut det. [...]

2024-09-19
Kund i elnätet / Kundservice

Vad används elnätsintäkterna till?

distribution, byggande, drift och underhåll av elnätet, mätaravläsning och kundservice. Samtliga dessa kostnader fördelas mellan avgifterna för abonnemang (den fasta [...]

2024-09-18
Om oss / Nyheter och press

Vattenfall höjer beredskapen i Götaland och Svealand inför väntat oväder

materiel förbereds för snabb insats. Även beredskapsstyrkan och bemanningen i kundservice har förstärkts. Väderutvecklingen följs noggrant för att snabbt kunna förstärka [...]

2022-11-22
Kund i elnätet / Kundservice

Var hittar jag mitt betalarnummer?

Har du inte några inloggningsuppgifter till hands kan du alltid kontakta vår kundservice på 020-82 00 00 så hjälper vi dig. [...]

2024-09-19
Kund i elnätet / Kundservice

Min installation är påbörjad eller nästan färdig men nu säger ni att ni måste förstärka elnätet.

och gjort våra utredningar så är det ett risktagande du själv väljer att ta. Kundservice, din elinstallatör eller solcellsleverantör kan inte svara på frågan om elnätsföretaget [...]

2024-12-11

Developer Tools


Cache options

Backend options

Consumption options